Meningen med bloggen.... og livet.

Dette er en blogg om meg.
Enkelt og greit.
Og likevel veldig komplisert.
Jeg har blitt omtalt som et løvetannbarn av mange, et slikt som skaffer seg et godt og produktivt liv på tross av oppveksten mer enn på grunn av den.
Er ikke helt sikker på om betegnelsen stemmer, men jeg har en del oppvekst å fortelle om i hvertfall.
Og jeg har greid meg bra.
På utsiden.
Innsiden derimot, har vært noe turbulent og konfliktfylt - for ikke å snakke om angstfylt - hele mitt liv. Mot min vilje.
Dette er bloggen om min vei mot sjelefred, håper jeg.
Jeg skal fortelle mye om min fortid, men mest om min vei mot et lykkeligere voksent liv.
Hvilke hinder jeg møter på veien, vil vise seg etterhvert som jeg går.
Ta gjerne del i min vandring!

lørdag 14. mars 2009

Voksen, du liksom...

Sitter her og ser på innledningen min.
Ser at jeg snakker om veien mot et lykkeligere voksent liv.
Voksent liv?
Bør kanskje fortelle folk her inne at jeg faktisk er 35 år.
Og at jeg fremdeles ikke har peiling på hvordan man er når man er voksen.
Hvordan man føler seg.
Bortsett fra at man neppe føler seg slik jeg gjør.
Jeg går nemlig fremdeles og venter på det voksne liv.
Noe sier meg at jeg ikke kommer dit......

2 kommentarer:

  1. Man føler seg neppe slik som du gjør? Men DU føler deg jo slik! Og da er det vel slik det er å være Irmelin som voksen?

    SvarSlett
  2. Ja, det er det jo selvfølgelig.
    Innlegget var nok mer ment som en selvironisk kommentar enn noe annet... ;)Mulig det ble noe ullent.

    SvarSlett