Meningen med bloggen.... og livet.

Dette er en blogg om meg.
Enkelt og greit.
Og likevel veldig komplisert.
Jeg har blitt omtalt som et løvetannbarn av mange, et slikt som skaffer seg et godt og produktivt liv på tross av oppveksten mer enn på grunn av den.
Er ikke helt sikker på om betegnelsen stemmer, men jeg har en del oppvekst å fortelle om i hvertfall.
Og jeg har greid meg bra.
På utsiden.
Innsiden derimot, har vært noe turbulent og konfliktfylt - for ikke å snakke om angstfylt - hele mitt liv. Mot min vilje.
Dette er bloggen om min vei mot sjelefred, håper jeg.
Jeg skal fortelle mye om min fortid, men mest om min vei mot et lykkeligere voksent liv.
Hvilke hinder jeg møter på veien, vil vise seg etterhvert som jeg går.
Ta gjerne del i min vandring!

fredag 13. mars 2009

Ny psyk?

Snakket med den psykiateren som trenger kanditater til terapi i dag.
Vi ble enige om at jeg skal sende henne navn og kontaktinformasjon, og så skal vi ta noen samtaler først for å vurdere om jeg og terapien er kompatible - for å si det sånn.

Forsøker å ikke tenke for mye på det nå, det skjer for mye, varsellampene har begynt å blinke.

Vil gjerne sette alle mine planer ut i livet, snu opp ned på tilværelsen og få startet på alt annet enn det jeg helst burde. Og alt skal gjøres i går!

Og nå blir jeg ikke kvitt kursiven her....
Tror det er et tegn på at jeg skal pelle meg vekk fra skjermen, finne horisontalen, ignorere MrAngst og satse på litt søvn.
Forsøker det, jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar